4 תשובות
כן
אבל יש ויש.
ממש לא נכון
עד עכשיו אני לומדת עד 16:00 כל יום ועוד לפני חודש למדתי עד 18:00.
וגם עכשיו במקום להוריד שעות במערכת רק מוסיפים ומוסיפים שעות.
לא
אצלי יב הייתה אפילו יותר עמוסה מיא
אבל אחרי פסח נהייה יותר קל