4 תשובות
כן
אבל יש ויש.
אבל יש ויש.
כן
ממש לא נכון
עד עכשיו אני לומדת עד 16:00 כל יום ועוד לפני חודש למדתי עד 18:00.
וגם עכשיו במקום להוריד שעות במערכת רק מוסיפים ומוסיפים שעות.
עד עכשיו אני לומדת עד 16:00 כל יום ועוד לפני חודש למדתי עד 18:00.
וגם עכשיו במקום להוריד שעות במערכת רק מוסיפים ומוסיפים שעות.
לא
אצלי יב הייתה אפילו יותר עמוסה מיא
אבל אחרי פסח נהייה יותר קל
אצלי יב הייתה אפילו יותר עמוסה מיא
אבל אחרי פסח נהייה יותר קל