10 תשובות
יופי זה עניין של טעם, ואין דבר כזה שכל הבנות יותר יפות מכל הבנים
בנות פשוט יותר מטפחות את עצמן בדרך כלל
בנות פשוט יותר מטפחות את עצמן בדרך כלל
יופי זה עניין של טעם
שואל השאלה:
יש הרבה בנות יפות, אין הרבה בנים יפים
יש הרבה בנות יפות, אין הרבה בנים יפים
אתה צודק.. זה פשוט ככה בטבע. המזל שהן גם נמשכות לכיעור הגברי המצוי אז זה בסדר
שואל השאלה:
לא חושב, אני אובייקטיבי ^
לא חושב, אני אובייקטיבי ^
שואל השאלה:
אני מדבר על הפנים. וגם בלי טיפוח הן יותר יפות.
אני מדבר על הפנים. וגם בלי טיפוח הן יותר יפות.
בישראל הבנות באמת יפות יותר מהבנים. וכשאני אומרת יופי אני מתכוונת לגוף חטוב, פנים סימטריות, רמת טיפוח גבוהה, ושילוב של עדות שגורם ללוק מיוחד.
אתה צודק, אני כל הזמן רואה בנות יפות (ומקנאה קצת 0:), בבנים יפים בקושי יוצא לי להיתקל
שואל השאלה:
ממורמר אחושרמוטה ממורמר
ממורמר אחושרמוטה ממורמר
אולי את נמשכת לבנות
באותו הנושא: