32 תשובות
אתה עוד פעם. אתה אשכרה חושב שלהיות רוצח זה יותר טוב מלהיות אתאיסט. פשוט נוראי
כפירה זה מה בכך בכלל שככה רוצים זאת מדינה דמוקרטית
שואל השאלה:
בקטע זה תוכלו לשמוע מפי הרב אמנון יצחק שליט"א למה מחלל שבת יותרגרוע מרוצח.
בושה של רב.
אנונימי
אז אל תהי עם אנשים שלא מאמינים.. לא כל העולם מתבסס על דת ואם שתי אנשים אוהבים זה יותר חשוב מדת גם אני לא מאמינה והאקס כן מאמין ואנחנו הסתדרנו ממש טוב ולא בגלל זה נפרדנו בכלל
שואל השאלה:
דמוקטריה - זה המצאה של יוונים. זה מתיר רמיסת כבוד שמים? כולנו חייבים קודם כל בכבודו ואחרי זה בכבוד האנשים.
דת זאת גם המצאה של אנשים. אז מה?
אנונימי
זה בסדר שאשלח סרטון בנוגע לזה שנמצא צילום של ערפד או איש זאב? כי כנראה שנינו רוצים כרגע לשלוח סרטון מוזרים וטיפשיים שכנראה לא אמיתיים...
שואל השאלה:
אני מוחה על בזיון תלמיד חכם הרב אמנון יצחק שליט"א שהוא אחד מגדולי הדור.
" מגדולי הדור " בוא תגזים עד יותר
שואל השאלה:
דת ישראל - קיבלנו אותנו מאת ה' יתברך בהר סיני. אנשים לא יכולים להמציא דבר כזה.
ברור שאפשר
תראה ufo! זה בטוח נכון.!
כל אחד יכול להאמין במה שהוא רוצה, על דמוקרטיה שמעת?? על פלורליזם???
וואו רציני? עדיף להיות רוצח מאשר אתאיסט? להיות אחד שלא מאמין בה' יותר גרוע מלהיות אחד שרוצח אנשים מסכנים שלא פגעו באף אחד?
אנונימית
ברור שכן. בדיוק כמו שהמציאו את מפלצת הספגטי המעופפת
אנונימי
^^ דמוקרטיה לא קיימת באוצר מילים שלו, זה של גויים.
שואל השאלה:
~goddessoffire, זה לא הגזמה שלי. גדול הדור - זה מי שגדולים של הדור הקודדם החליטו שגדול פלוני הוא ממשיך דרכים. רבו של הרב אמנון יצחק שליט"א היה הרב יהודי שפירא זקוצ"ל, שהיא תלמיד מובהק של החזון איש והוא הוציא מכתב שהרב אמנון יצחק שליט"א הוא אחד מגדולי הדור. גם הרב חיים קנייבסקי שליט"א שהוא אחד מגדולי הדור, חתם על המכתב הזה.
אז טיפה תתקן.
גדולי הדור בתחום *הדת* לא בכללי
שואל השאלה:
יש משהו יותר גדול ויותר חשוב מהדת?
אתה יודע.. גם לא להאמין בנצרות זו כפירה בנצרות ולא להאמין באיסלאם זו כפירה באיסלאם ויש עוד מאות דתות ואלפי תתי דתות שבכולן אתה כופר ולא מאמין וזה עניין של מה בכך בשבילך...

לא משנה מה תעשה תכפור בדת כלשהי, אז אולי במקום לפעול מתוך פחד לטעות תפעל מתוך אמונה שמה שאתה עושה נכון כי דרך השלילה לא עובדת פה אחרת לא תצא מזה בחיים..
ברור שיש. בואו נראה.
החיים הטבע המדינה איכות הסביבה אני אפילו לא אתן עוד כי כבר הבנת את הפואנטה
אממ כן
כן יש הרבה דברים יותר חשובים כמו אהבה, דרך ארץ כבוד לכל יצור חיי על העולם
שואל השאלה:
שטוית. הכל נשאר פה. מה שנשאר שרק התורה שלמדנו והמצוות שעשינו בעולם הזה ורק זה ילווה אותנו לעולם הבא. הנה ציטוט מסוף מסכת קידושין: " רבי נהוראי אומר מניח אני כל אומנות שבעולם ואיני מלמד את בני אלא תורה שאדם אוכל משכרה בעולם הזה והקרן קיימת לו לעולם הבא ושאר כל אומנות אינן כן כשאדם בא לידי חולי או לידי זקנה או לידי יסורין ואינו יכול לעסוק במלאכתו הרי הוא מת ברעב אבל התורה אינה כן אלא משמרתו מכל רע בנערותו ונותנת לו אחרית ותקוה בזקנותו בנערותו מהו אומר (ישעיהו מ) וקוי ה' יחליפו כח בזקנותו מהו אומר (תהילים צב) עוד ינובון בשיבה וכן הוא אומר באברהם אבינו (בראשית כד) ואברהם זקן וה' ברך את אברהם בכל מצינו שעשה אברהם אבינו את כל התורה כולה עד שלא ניתנה שנאמ' (בראשית כו) עקב אשר שמע אברהם בקולי וישמור משמרתי מצותי חוקותי" (קידושין פב עמוד א).
שואל השאלה:
cheesues_christ, האמת שיש דרך השלילה. שמעת על הספר כוזרי?
וואי תוצאה תפסיק להיות פרמיטיבי חפרן שמנסה כל הזמן לשנות לאנשים תדעה אני לא אשנה תדעה שלי אז די זה פתטי וזה פשוט לא יעזור לך גם בחיים אתה סתם מתנהג כמו איש משועמם.
מה הקשר פרמיטיבי?
אני שונא את המילה הזאת וואי תפסיקו להגיד אותה.
אנונימי
דרך ארץ קדמה לתורה. אין מה לעשות לא כולם מאמינים, צריך לכבד את זה
אנונימי
שואל השאלה:
"דרך ארץ קדמה לתורה" - אין קשר לשאלה.
" צריך לכבד את זה" - אין שום מצווה לכבד את הכופרים - להפך יש לשנואתם ולבזותם. אני מעתיק מתוך הספר "חפץ חיים", הלעות לשון הרע כלל ח, סעיף ה:

"וְכָל זֶה הָאִסוּר שֶׁל לָשׁוֹן הָרָע הוּא דַּוְקָא עַל אִישׁ, שֶׁעַל פִּי דִּין תּוֹרָה הוּא עֲדַיִן בִּכְלַל ''עֲמִיתֶךָ'' דְּהַיְנוּ עַם שֶׁאִתְּךָ בַּתּוֹרָה וּבְמִצְּוֹת, אֲבָל אוֹתָן הָאֲנָשִׁים, שֶׁמַּכִּירָם, שֶׁיֵּשׁ בָּהֶם אֶפִּיקוֹרְסוּת, (ח) מִצְּוָה לְגַנּוֹתָם וּלְבַזּוֹתָם, בֵּין בִּפְנֵיהֶם וּבֵין שֶׁלֹּא בִּפְנֵיהֶם, בְּכָל מַה שֶּׁהוּא רוֹאֶה עֲלֵיהֶם, (ט) אוֹ שֶׁשּׁוֹמֵעַ עֲלֵיהֶם, דִּכְתִיב: ''לֹא תוֹנוּ אִישׁ אֶת עֲמִיתוֹ'', וְ''לֹא תֵלֵךְ רָכִיל בְּעַמֶּיךָ'', וְהֵם אֵינָם בִּכְלָל זֶה, שֶׁאֵינָם עוֹשִׂים מַעֲשֵׂה עַמְּךָ, וְנֶאֱמַר (תהלים קל''ט כ''א): ''הֲלוֹא מְשַׂנְאֶיךָ ה' (י) אֶשְׂנָא וּבִתְקוֹמְמֶיךָ אֶתְקוֹטָט'' וְכוּ', וְאֶפִּיקוֹרֵס (יא) נִקְרָא הַכּוֹפֵר בַּתּוֹרָה וּבַנְּבוּאָה מִיִּשְׂרָאֵל, בֵּין בַּתּוֹרָה שֶׁבִּכְתָב וּבֵין בַּתּוֹרָה שֶׁבְּעַל פֶּה, וַאֲפִלּוּ הוּא אוֹמֵר, כָּל הַתּוֹרָה מִן הַשָּׁמַיִם, חוּץ מִפָּסוּק אֶחָד אוֹ קַל וָחֹמֶר אֶחָד אוֹ גְּזֵרָה שָׁוָה אֶחָת אוֹ דִּקְדּוּק אֶחָד, גַּם הוּא בַּכְּלָל הַזֶּה".

באר מים חיים
ח) מצוה. ועיין לעיל בכלל ד' בס''ז ויתבאר לך הכל, ובזה הדין א''צ להפרטים המבוארים לקמן בכלל י'. (ט) או ששומע. דאין עליהם איסור קבלת לשון הרע וכמו שביארנו לעיל בכלל ז' ס''ה עי''ש. (י) אשנא. וז''ל אדר''נ פרק ט''ז ושנאת הבריות כיצד מלמד שלא יכוין אדם לומר אהוב את החכמים וכו' ושנא את עמי הארץ אלא אהוב את כולם ושנוא את האפיקורסין ומסיתים ומדיחין וכו' וכן אמר דוד הלא משנאיך ה' אשנא כו'. (יא) נקרא כו'. כ''ז מבואר בגמרא בפרק חלק וביו''ד סי' קנ''ח וברמב''ם בהלכותיו.
אחי איך יש לך כוח לצטט את כל הפסוקים האלה באמת יא משועמם אין לך עבודה או ילדים או משהו?
תינוקות שנשבו וזה..כרגע בשמיים בעיקר משנה להם בין אדם לחברו
שואל השאלה:
בכפירה בה' לא שייך להיות תינוק שנשבה. עיין ב"קובץ מאמרים" של הרב ווסרמן הי"ד. מציאות ה' זה דבר שדבר שאמור להיות ברור לכל אדם שאינו בגדר שוטה. אדם שכופר בה', גם המצוות שבין אדם לחבירו לא נחשבים אצלו כמצוות, כי הוא "סבור" ש"אין" (חס ושלום) מצווה. בשביל לקיים את המצוה, צריך לקבל את המציאות הפשוטה שיש מצוה. לא סתם הבאתי לפה שכופר בה' הרבה יותר חמור מרוצח.
אתה צודק.