3 תשובות
על המדורות.
זה מה שהיה כתוב:
לפני שבוע נהרגו 10 בני נוער בגלל שמנהל המכינה היה בטוח שאיתני הטבע עובדים אצל החזאי.
רק לפני שבוע כולם בכו, ציקצקו, הלם ואבל כבד במדינה על אבדן חיים מיותר
.
הערב, אותה גברת בשינוי אדרת...
עצם השיח על האם לקיים מדורות או לא, מראה שלא למדנו שום דבר.

"יהיה בסדר",: נו זה לא יקרה", לא נעשה במקום הזה ביער - נעשה במקום אחר ביער..."הילדים יתאכזבו..."

אצלינו הציעו להפגש ולאכול יחד בלי מדורה. הולכים כל השכבה / כל הכיתה למגרש ספורט או לגן שעשועים או לבאולינג...

עצם המפגש לא פחות חשוב.

איך אנשים מרשים לעצמם להלחם באיתני הטבע לקחת אחריות כזו ולהמר על חיים של אחרים, על יער?

חברים, בואו נלמד בכל זאת משהו.
בואו נשים את האגו בצד, בואו נלמד את הילדים שלנו מה זה אחריות ומנהיגות אמיתית
ונחליט לבטל את המדורות כדי למנוע אסון.

באנגלית אומרים:
"better be safe than sorry"

בואו לא נפחד ממה יגידו עלינו ומה יחשבו ונהיה גאים שלקחנו החלטה נבונה שלא תסכן אף אחד. המדורות האלו מסכנות את כולנו, שלא נדבר על הנשימה ועל האוזון..

מזמינה להפיץ. אולי יתחיל כאן שינוי בתפישת הערכים 'אחריות', 'מנהיגות', 'זכויות אדם' ועוד כמה חשובים שקיבלו איכשהו טוויסט שגוי בשנים האחרונות.

ל"ג בעומר שמח ובטוח לכולנו.
על ל"ג בעומר - בטח לא הייתה שאלה ולכן מחקו
שואל השאלה:
חח איזה נאמנים חסרי לב אני בשוק