11 תשובות
לא.

אני מכיר גם בחורות גדולות יותר שלא היו בקשר עם גבר ולא התנשקו.
שואל השאלה:
בנות כמה הם?
ומאיזה גיל זה מתחיל להיות קצת חריג?
אנונימית
לא נראה לי.. אני לא חושב שזה כזה נדיר.. ואין שום בעיה עם זה.. אל תרגישי רע.. אני יודע שחלק מהגברים גם יעריכו את זה.
אנונימי
תקשיבי זה תלוי בבחירה שלה.. יש כאלה שעד 20 החליטו שאין לא רוצות קשר ואז שינו את דעתן.. זה לא מוזר בכלל
לא חריג... זה בסדר, יגיע מישהו ויהיה בסדר:)
שואל השאלה:
יש בנים אבל אני נמנעת מלהפגש איתם כי אני ביישנית.
אנונימית
אני מכיר מישהי בת 25 שלא התנשקה אף פעם עם גבר (כן התנשקה עם אישה).
אני מכיר מישהי בת 27 שלא הייתה בשום קשר עם גבר, וגם לא עם אישה.
עוד מישהי בת 25 שלא התנשקה עם גבר, אבל כן הייתה בקשר עם גבר.

בעיניי חריגות בעניין הזה היא לא מהגיל, היא מהסיבה.

נגיד הבחורה בת ה-27, היא שומרת נגיעה, זה מגיע אצלה ממקום של דת, אז אני לא חושב שזה חריג.
ההיא שלא התנשקה עם גבר אבל כן עם אישה הייתה תקופה ארוכה בתהליך של חיפוש עצמי מבחינת המיניות שלה, ורק לאחרונה הסיקה את המסקנות שלה, אז גם זה לא חריג בעיניי.

אני חושב שזה שהחברה מלמדת אותנו שיש גיל מסויים שבו אתה כבר חייב להתחיל להתנסות בקשרים זוגיים וברומנטיקה, זה דבר בעייתי, כי זה גורם לכל מיני לחצים לא נחוצים אצל אנשים שלאו דווקא רוצים לעשות את הדברים בזמן הזה ובדרך הזאת.
והלחצים האלו מובילים לטעויות ולניצול ולפגיעה.

אז נגיד אם מישהי תגיד לי שהיא פשוט לא מרגישה שהיא מצאה מישהו שבא לה לגעת בו ולהתנשק איתו, והיא בת 20, אני לא אחשוב על זה שום דבר רע, אני אחשוב שזה סבבה לגמרי והיא פשוט בררנית.

מקווה שאני מובן.
זה יכול להרים גבה (למה אף אחד לא רוצה אותה? אולי היא לא נראית טוב) אבל הכל תלוי בסיטואציה
ביישנית לא בישנית
אם את נראית טוב אז פחות מפריע
שואל השאלה:
אני נראת טוב אבל חסרת בטחון עצמי ומרגישה מוזרה..
וxday אתה כל כך צודק אבל היום מרימים גבה על כל דבר היום בנות בנות 13 מתנשקות. אני אמנם לא שומרת נגיעה אבל פשוט בגלל החוסר בטחון שלי זה עדיין לא קרה.
נפגשתי עם כמה גברים לפני כמה שנים אבל לא היה לי אומץ ליותר מזה
אנונימית
לדעתי זה כן מוזר
תלוי את מי את שואלת
אנונימית
כן, הסקסואליזציה של ילדות הולכת ומחריפה כל שנה, וכל שנה הציפייה להיכנס לעניינים רומנטיים ומיניים הולכת ויורדת בגיל.
כשאני הייתי בתיכון, בחורה בת 18 שלא התנשקה עם גבר זה אפילו לא היה משהו שמישהו היה חושב על לשאול אם יש בזה בעיה, כי זה היה נחשב הכי ברגיל שיש.
רוב הבחורות היו מתחילות לשכב בגיל 20-21.
היום מצפים מבחורות בנות 16 כבר להתנשק, ומבחורות בנות 18 להתחיל לשכב.
וכמו שאמרתי, המגמה של הירידה בגילאים ממשיכה.

מה שכן, זה המקום שלך לדעת מה את רוצה ומה את לא רוצה, ולא להיכנע ללחצים האלה מהסביבה עד שיגיע הרגע שאת תרצי את זה בעצמך ותרגישי שזה באמת בא ממך.

בסדר גמור, אני מכיר חוסר ביטחון מצויין, אני והביטוי הזה חברים טובים מאוד עם היסטוריה ארוכה, ואני לגמרי יודע כמה זה יכול לחסום אותך מלעשות כל מיני דברים, לא רק בהקשרי גברים-נשים.
מותר לך, וזה בסדר.
את תמצאי מישהו שאיתו את כן תרגישי ביטחון, או שהוא יגרום לזה שאת תרגישי ככה, ואז אני מאמין שדברים כן יקרו איתו.

הכל טוב, תדעי מי את, מה את, ולמה את עושה את מה שאת עושה ולא עושה את מה שאת לא עושה, זה מאוד יעזור לך להמשיך בדרך שלך.