התחברות
הרשמה
הייתי אמורה לעשות לג בעומר עם חברות אבל..
בסוף כולם ביטלו ואמרו שהם לא יכולים, ועכשיו אין לי מדורה ואין לי כלום ואני סתם יושבת בבית ומשתעממת. אני שונאת שמבטלים ברגע האחרון. עכשיו אני נדפקתי במקום שיכולתי לעשות דברים אחרים.
מה לעשות?
2 במאי 2018, 20:52
עדיין לא התקבלו תשובות