6 תשובות
0 חח
שואל השאלה:
ואתם לא מפחדים שלא תספיקו? כי עכשיו תקופת מתכונות ובגרויות
אנונימית
אנלא חושב שבאמת מתייחסים לזה
מקסימום אני אעשה ברגע האחרון
0 אני אשלים בחופש כנראה כי אין לי זמן
עשיתי יותר ממה שצריך, אני לא סופרת אני ממשיכה בזה