6 תשובות
0 חח
86
שואל השאלה:
ואתם לא מפחדים שלא תספיקו? כי עכשיו תקופת מתכונות ובגרויות
ואתם לא מפחדים שלא תספיקו? כי עכשיו תקופת מתכונות ובגרויות
אנונימית
אנלא חושב שבאמת מתייחסים לזה
מקסימום אני אעשה ברגע האחרון
מקסימום אני אעשה ברגע האחרון
0 אני אשלים בחופש כנראה כי אין לי זמן
עשיתי יותר ממה שצריך, אני לא סופרת אני ממשיכה בזה
באותו הנושא: