8 תשובות
לאוקטובר*
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר? זה מה שרשום במיקודית
אנונימית
בחמישה באוקטובר. יום = זכר.
תאריכים זה זכר.
חמישה באוקטובר.
תזכרי תמיד תאריכים כמו תשעה באב זה יעזור.
הדרך המומלצת והנחשבת לתקנית לציון הימים בחודש היא במספר מונה בלשון זכר, אחד באפריל, שניים ביוני, עשרים ותשעה בנובמבר וכדומה (ולא במספר סודר, כגון ראשון באפריל, עשירי בחודש). ולכן יש לומר, החמישה באוקטובר.
בחמישה באוקטובר.
לתגובה הראשונה, זה דווקא לא נכון לומר ל' ואז שם החודש.
חמישה
תאריך תמיד זכר
כמו האחד באפריל