14 תשובות
אולי היא אלרגית לחלב לך תדע.
שואל השאלה:
היא לא אלרגית לחלב אני מדבר איתה מלא זמן החברה הכי טובה שלי פה
אנונימי
יואו איך היא מעיזה בכלל
דוגרי נעלבתי בשביל הבורקס
במקומך הייתי שוקלת מחדש את הקשר ביניכם
אאוצ
תאמת שגם אני לא מתה על בוקרס גבינה
אני יותר אוהבת בורקס תפוח"א
טעים אבל לא הכי
כל אחד ומה שהוא אוהב...
זוהי דעתך. לדעתי תפוח אדמה יותר טעים
אנונימית
חחח מה היא מבינה באוכל בכלל
שלח פרטיי
איך היא מסוגלת?!?!
הגלו אותה מסטיפס לעד!
איך היא מסוגלת?
תחסום אותה
מ.. מה.
סליחה, הרסת לי את היום. איך אפשר להוציא דיבה על בורקס גבינה?!
תפוח אדמה > גבינה.
מינוסים תבואו אבל זאת הדעה שלי ואין לכם זכות לשלול אותה :)
באותו הנושא: