8 תשובות
כן
שואל השאלה:
גם אם זה כבר די עבר להם?
אנונימית
תמיד יהיה את החשש שאולי לא עבר לגמרי ואולי הוא יחזור למקומות האלו בעתיד...אז יותר קל להמנע
כן אלא אם אלה אנשים שהם כבר קרובים אליהם ואז הם ינסו לעזור
אנונימית
כן, אני באופן אישי מתרחקת. לפעמים יש לי תקופות לא קלות, ואני לא רוצה להכניס לחיים שלי מישהו שידכא אותי עוד יותר.
מעדיפה להסתובב עם אנשים בעלי שמחת חיים שמצחיקים אותי וגורמים לי לשמוח יחד איתם :)
תלוי אבל זה בדרך כלל לא משפיע
כן, לא רוצים להתמודד עם אדם כזה, הרבה אנשים לא רוצים לדאוג לגבי האם המכר שלהם עלול להתאבד בתקופה הקרובה
כן.