4 תשובות
לדעתי זה בלי ככה לפחות לי היה
חחח הלוואי שמתכונת בהיסטוריה הייתה עם חומר פתוח.. אין מצב אותי יש תיכונים אבל בודדים של מתקשים אצלי אישית אין מתכונות עם חומר פתוח
לפי דעתי זה לא עם חומר פתוח..
אצלנו זה בלי..
אצלנו זה בלי..
תלוי איפה אתה לומד.
יש בתי ספר ניסויים שבחלק מהם כל המבחנים בהיסטוריה הם עם חומר פתוח.
אבל ברוב בתי הספר אין.
יש בתי ספר ניסויים שבחלק מהם כל המבחנים בהיסטוריה הם עם חומר פתוח.
אבל ברוב בתי הספר אין.
באותו הנושא: