3 תשובות
תקני לו מתנה שהוא יאהב תחשבי על זה טוב תקדישי לו כמה זמן נגיד שבת ביחד אל תשאירי אותו לבד תראי לו שאת שם בשבילו תגידי לו שאת אוהבת אותו זה הרגעים שבהם נמדדת זוגיות בהצלחה(:
לא בטוח שזה פחד נטישה או משהו פשוט הוא חושב על עצמו וצובט לו בלב שהוא רואה מהצד ככה מישהו מאושר ויש לו מה שלו זה מכאיב. לדעתי תעשי לו משהו תארגני לו משהו עם חברות שלך או משהו שירגיש חברה סביבו זה באמת הרגשה חרא שחברים שלך לא חוגגים איתך את היום הזה
שואל השאלה:
זה הנקודה שאני מעניקה מלא ועדיין הוא מרגיש ככה עשיתי משהו עם המשפחה שלו פתאום הוא נהיה עצוב אני מקדישה לו מלא זמן שאני אוהבת אז אני אוהבת אבל אני לא מבינה מה אני עושה לא נכון
זה הנקודה שאני מעניקה מלא ועדיין הוא מרגיש ככה עשיתי משהו עם המשפחה שלו פתאום הוא נהיה עצוב אני מקדישה לו מלא זמן שאני אוהבת אז אני אוהבת אבל אני לא מבינה מה אני עושה לא נכון
אנונימית
באותו הנושא: