5 תשובות
אני ממש אוהבת את הקאברים שלה.
היא בכללי שרה יפה, את השיר עצמו פחות אהבתי
תודה שהכרת לי את זה
זה פאקינג מדהים.
וואו, יפה
מעדיפה את המקור אבל גירסה יפה