6 תשובות
קרה לי
באמת מביך קצת אבל אני מנסה להתנהג כאילו לא קרה כלום.
באמת מביך קצת אבל אני מנסה להתנהג כאילו לא קרה כלום.
למי איכפת.
אנונימית
לא מביך
קרה לי שבוע שעבר, אני מנסה להתנהג כרגיל. אבל זה כן מביך אותי באיזשהוא מקום.
זה לא נעים
קרה לי בתחילת שנה כן זה היה ממש מביך אבל מחליקים את זה כאילו זה לא קרה
באותו הנושא: