13 תשובות
מההתחלה לסוף, החזרתי max (משתנה שיצרתי)
שואל השאלה:
למה הוא שימש? היה צריך רק למצוא את הערך האי-זוגי האחרון
למה הוא שימש? היה צריך רק למצוא את הערך האי-זוגי האחרון
שמרתי את הערך האי זוגי האחרון במשתנה הזה. אני לא יודע אם זו הדרך הכי יעילה מכיוון שלא התכוננתי למבחן הזה כמעט בכלל, אבל ככה עשיתי.
מהסף להתחלה, המספר האי זוגי הראשון שנמצא
למה שאשמור אותו איפשהו? ישר return
למה שאשמור אותו איפשהו? ישר return
מההתחלה לסוף, שמרתי אותו במשתנה last
רק עכשיו נופל לי האסימון שבכלל לא עניתי על השאלה... בטעות כתבתי קוד שיחזיר את המספר האי זוגי המקסימלי.
שואל השאלה:
the child from the north
ככה גם אני עשיתי, אבל צריך לזכור שאחרי הלולאה עדיין צריך להחזיר ערך, כדי שהקוד יהיה תקין
the child from the north
ככה גם אני עשיתי, אבל צריך לזכור שאחרי הלולאה עדיין צריך להחזיר ערך, כדי שהקוד יהיה תקין
החזרתי ערך שלא יכול להיות תקין מחוץ ללולאה -0. נאמר שהקלט תמיד יהיה תקין אז. אף פעם לא יוכל לחזור פלט אלא בהתנהגות אבנורמליץ
זה לא באמת משנה, אפשר גם וגם.
שואל השאלה:
כן, הלולאה תמיד תחחזיר כבר ערך, כי ההנחה היא שיש לפחות מספר אחד אי-זוגי במערך.
ונכון, זה לא משנה מאיזה צד סורקים, פשוט אם סורקים מהסוף להתחלה לא צריך לשמור כלום, ופשוט מחזירים את הראשון שמוצאים
כן, הלולאה תמיד תחחזיר כבר ערך, כי ההנחה היא שיש לפחות מספר אחד אי-זוגי במערך.
ונכון, זה לא משנה מאיזה צד סורקים, פשוט אם סורקים מהסוף להתחלה לא צריך לשמור כלום, ופשוט מחזירים את הראשון שמוצאים
מהסוף להתחלה, והחזרתי את הראשון שמצאתי שזה האחרון - כמו שביקשו..
פתרון הרבה יותר הגיוני יהיה לשלוח predicate לlast, אבל למה שמשרד החינוך ירצה ללמד כלים בסיסיים שכדאי שכל אחד שמתכנת ידע כשאפשר לחפור שעתיים על 4 מבנים שכבר קיימים בשפה, שמשרד החינוך החליט לממש בדרך כל כך נוראה?
ברצינות מה כואב ללמד את התלמידים מה זה
ienumerable.last (x -> x % 2 == 1)
ברצינות מה כואב ללמד את התלמידים מה זה
ienumerable.last (x -> x % 2 == 1)
שואל השאלה:
מסכים איתך.
החומר שאנחנו לומדים הוא ברובו, לפחות בחלק של עיצוב תוכנה, דברים שבתכנות ה-"אמיתי" יש להם כלים מוכנים, ולא צריך ברמת להתעסק עם הדברים האלה
מסכים איתך.
החומר שאנחנו לומדים הוא ברובו, לפחות בחלק של עיצוב תוכנה, דברים שבתכנות ה-"אמיתי" יש להם כלים מוכנים, ולא צריך ברמת להתעסק עם הדברים האלה
באותו הנושא: