3 תשובות
1. הרגו להם 7 חיילים
2. גנבו להם ארכיון של הגרעין שלהם
3. השמידו להם 200 טילים של טווח
ולא יהיה משהו ארוך
2. גנבו להם ארכיון של הגרעין שלהם
3. השמידו להם 200 טילים של טווח
ולא יהיה משהו ארוך
רהאיקאנים לא נקמו וארצות הברית יצאה מהסכם הגרעין עם איראן וגם מה שכתבו מעליי
שהרגו 7 חיילים שלהם והרסו להם את הסודיות על הפצצות שהם ניסו לפתח
באותו הנושא: