תשובה אחת
אני חושבת שתנסי לבקש יום המאה שלא יקרה מצב אם בסוף לא יהיה לך יום המאה זה ידפוק אותך (אחרי כמה צווים כבר לא שולחים).
ובקשר ליום מיון ושיווק מקצועות הלחימה לדעתי זה יותר מין הרצאות על כל תפקידי הלחימה.
ובקשר ליום מיון ושיווק מקצועות הלחימה לדעתי זה יותר מין הרצאות על כל תפקידי הלחימה.
אנונימית
באותו הנושא: