6 תשובות
לא חושבת שיש לך מה לדאוג, לא רואה סיבה לתחרות בינכן
את חברה של חבר שלך לא של ההורים שלו.. למה זה כל כך משנה לך?
את בכלל לא צריכה קשר עם החברה שלו
את בכלל לא צריכה קשר עם החברה שלו
שואל השאלה:
כי אני נורא אוהבת את ההורים שלו ןמחוברת לאמא שלו ואחיות שלו
כי אני נורא אוהבת את ההורים שלו ןמחוברת לאמא שלו ואחיות שלו
אנונימית
אל תדאגי, יש לי 3 אחים גדולים ולכולם יש חברה ואנחנו אוהבים את כולן שווה בשווה
אנונימית
אם את מחוברת אליהם לא תהיה סיבה שהם יתחילו לאהוב אותך פחות.. אל תדאגי :) מה שחשוב להם זה שהבן שלהם מאושר הם לא עושים תחרות בין החברות של האחים
אם תהיי נחמדה אליה ולא תנסי לפתוח איתה מלחמה הם לא ייתיחסו לזה. הם יאהבו את שתיכן..את צריכה לבטוח בזה שהם אוהבים אותך ,ואם הם יאהבו אותה לא אומר שהם יאוהבו אותך פחות.
באותו הנושא: