4 תשובות
קרה לי עם הרבה חברות
לי זה לא משנה כי זה לא שאני מתחתנת איתן ודת זה לא משנה כלום
ודווקא בגלל שהיינו חברות כמה שנים זה מראה שהחברות שלנו היא יותר חזקה מהגדרות כי אני חברה של הבן אדם ולא של הדת שלו
יש לי חברה כזאת, היא נוצריה ולא היה לי מושג.. אפילו היא לא טיפה יהודית
בהתחלה הרגשתי מוזר וקצת הובכתי ולא הכי ידעתי איך להגיב אבל היא חברה שלי והדת שלה לא משנה אותה בתור בנאדם והיא עד עכשיו אחת מהחברות היותר טובות שלי.
למה שיהיה לי אכפת מהדת? אני ממילא אתאיסטית וגם בעבר כשהייתי מאמינה אני לא שפטתי אנשים על סמך דתם.
יש לי חברה נוצרייה.
קרה לי משהו? צמחו לי קרניים? זנב? ניהייתי פחות ממה שהייתי לפני שגיליתי שהיא נוצרייה?
לא. אני לא הולכת להתחתן איתה היא בסה''כ חברה טובה שלי ואני אוהבת אותה אז למה שזה ישנה לי משהו?