10 תשובות
לגמרי
אופ כן ):
חחח כן
זה מזכיר לי את השיר הזה, כשהיא מחייכת גם אני מחייכת וכשהיא עצובה אני לא מבינה איך אפשר להיות עצובה, כשאת הילדה הכי יפה בגן
אנונימית
קשה קשה
כשאת הילדה הכי יפה בגן(אני), פרהפרהפרה
להלה להה להלהלהלה להלה להה להלהלהלה להלה להלהלהלה להלהלהלה להלה להלהלהלה להלה להלהלהלה.
כשהיא מחייכת גם אני מחייכת ושכשהיא עצובה אני לא מבינה איך אפשר להיות עצובה, כשאת הילדה הכי יפה בגן?
להלה להה להלהלהלה להלה להה להלהלהלה להלה להלהלהלה להלהלהלה להלה להלהלהלה להלה להלהלהלה.
כשהיא מחייכת גם אני מחייכת ושכשהיא עצובה אני לא מבינה איך אפשר להיות עצובה, כשאת הילדה הכי יפה בגן?
איך איך באמת?
adi אני חושבת את לוקחת חלק בהדרדרות ;)
adi אני חושבת את לוקחת חלק בהדרדרות ;)
לאא
אבל השיר הזה נכתב עליי
כולם יודעים שאני מושלמת
אבל השיר הזה נכתב עליי
כולם יודעים שאני מושלמת
עוד לא ראיתי אותך וכבר אני אומרת לך שאת מושלמת
באותו הנושא: