5 תשובות
זה לא קשור לסוג העגיל
זה משנה אם זה עם אקדח או מחט.
זה משנה אם זה עם אקדח או מחט.
את מתכוונת אם עושים במחט או בקניון?
את עושה חור ואחרי זה בוחרת את צורת העגיל בלי קשר.
מידת הכאב היא שווה בשניהם.
מידת הכאב היא שווה בשניהם.
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
במידה ושניהם נעשים עם מחט - זה לא משנה.
המחט תיכנס בכל מקרה באותו העובי.
יכול להיות שהפרסה תכאב קצת יותר כי באמת צריך להשחיל אותה לאוזן ואז לסגור ותוך כדי שהמקום רגיש באותו רגע שאת עושה זה עלול להיות קצת יותר מתמשך, לעומת נקודה שפשוט מכניסים.
אבל בתכלס אין הבדל.
ואם את מתכוונת מה יותר כואב, פרסה עם מחט או נקודה עם אקדח, אז המחט יותר כואבת.
המחט תיכנס בכל מקרה באותו העובי.
יכול להיות שהפרסה תכאב קצת יותר כי באמת צריך להשחיל אותה לאוזן ואז לסגור ותוך כדי שהמקום רגיש באותו רגע שאת עושה זה עלול להיות קצת יותר מתמשך, לעומת נקודה שפשוט מכניסים.
אבל בתכלס אין הבדל.
ואם את מתכוונת מה יותר כואב, פרסה עם מחט או נקודה עם אקדח, אז המחט יותר כואבת.
באותו הנושא: