8 תשובות
כדאי לנגב טוב יותר.
אולי יש לך איזה רגישות לאיזה סבון או משהו שאת משתמשת.. תבדקי אם את משתמשת בסבון חדש או משהו זה...
נראה לי יש משהו דפוק בכינרת כי כשאני יוצאת מהמקלחת תמיד שורף לי הפנים יש מצב שמים יותר מידיי כלור במיים חח:)
או שאת אלרגית לסבון הזה, או שאת אלרגית למים.
(וכן, יש לי אותו דבר ואני אלרגית למים... זה אמיתי)
(וכן, יש לי אותו דבר ואני אלרגית למים... זה אמיתי)
יכול להיות שאת אלרגית או רגישה לסבון שאת משתמשת בו.. תנסי להשתמש בסבון אחר (:
ממתי שמים כלור בכינרת? מה את חושבת שאת חיה בבריכה
למה אמרתי ששמים כלור בכינרת? מה את ישר קופצתת
כי את מתקלחת במים חמים מידי..
באותו הנושא: