7 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי יותר בכיוון של חוגים וכאלה
התכוונתי יותר בכיוון של חוגים וכאלה
אנונימית
אגרוף! אני נרשמת עוד מעט. את יכולה גם ריקוד או כול סוגי הלחימה...
חוג זומבה/עיצוב :)
יופי, גם אל תעשי בחדר כושר בגיל הזה.
הכי טוב בשבילך זה התעמלות קרקע, ז"א דברים כמו ריצה, שכיבות שמיכה, כפיפות בטן, מתח וכו'.
תעשי התעמלות קרקע, זה ממש עוזר.
הכי טוב בשבילך זה התעמלות קרקע, ז"א דברים כמו ריצה, שכיבות שמיכה, כפיפות בטן, מתח וכו'.
תעשי התעמלות קרקע, זה ממש עוזר.
אפליקציה 30 day,
מומלץ בחום.
מומלץ בחום.
אפשר בבית לאסות כול מיני תרגילים
קישורים מצורפים:
ריצה בפארק. ואת יכולה לעשות גם סרטוני הדרכה ביוטיוב..
באותו הנושא: