50 תשובות
לגמרי נכון
מסכימה
הם מחזיקים אותך בכיסא בלי יכולת לזוז? לא, לא נראלי. די להתבכיין
אנונימית
שואל השאלה:
הם מחזיקים אותך בבנין בלי זכות
הם מחזיקים אותך בבנין בלי זכות
נכוןן
נכון! והם לא מסכימים להשתחרר כוס פטל אדום
שואל השאלה:
בית ספר זה פשוט דבר נוראי
בית ספר זה פשוט דבר נוראי
אחי באמת... בית ספר בסופו של דבר זה מוסד לחינוך והשכלה
אף אחד לא מכריח אותך לשבת בכיסא ולהקשיב למורה את יכולה לקום ולעזוב מתי שאת רוצה. מה ההשלכות של זה זה כבר עניין אחר.
אף אחד לא מכריח אותך לשבת בכיסא ולהקשיב למורה את יכולה לקום ולעזוב מתי שאת רוצה. מה ההשלכות של זה זה כבר עניין אחר.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לקום ולעזוב מתי שאני רוצה ויש שם אנשים שחושבים שאנחנו אשכרא אמורים להיות שם
אני לא יכולה לקום ולעזוב מתי שאני רוצה ויש שם אנשים שחושבים שאנחנו אשכרא אמורים להיות שם
ובאיזו עוד דרך בדיוק את תרכשי השכלה שלמדינה תהיה הוכחה שיש לך השכלה ברמה מסוימת
שואל השאלה:
ומה תעזור לי ההשכלה הזו,להתקבל לעוד מסגרות. מסגרות ומוסכמות לא מתאימות לכל אחד
ומה תעזור לי ההשכלה הזו,להתקבל לעוד מסגרות. מסגרות ומוסכמות לא מתאימות לכל אחד
אז איך את מתכננת לפרנס את עצמך בעתיד כמו שצריך אם פסלנו כרגע כל עבודה שדורשות תעודות שמוכיחות שיש לך השכלה?
שואל השאלה:
אני לא יודעת אוקיי. אין לי תשןבה ותוכנית להכל כי בסוף היום גם אני בן אדם ואין לכל בעיה תשובה. זו עדיין בעיה אבל קשה למצוא לה פיתרון
אני לא יודעת אוקיי. אין לי תשןבה ותוכנית להכל כי בסוף היום גם אני בן אדם ואין לכל בעיה תשובה. זו עדיין בעיה אבל קשה למצוא לה פיתרון
שואל השאלה:
עדיין-בהחלט חסר לנו חופש
עדיין-בהחלט חסר לנו חופש
אז את רוצה לצאת מהמערכת ולפסול לגמרי ולחשוב על תכנית אחר כך
לא נשמע שזה יסתיים טוב
לא הבנתי מה קשה לשבת בכיתה וללמוד. אז לא תוציאי ציונים טובים בהכל, פשוט תעשי מה שאת יכולה.
לא נשמע שזה יסתיים טוב
לא הבנתי מה קשה לשבת בכיתה וללמוד. אז לא תוציאי ציונים טובים בהכל, פשוט תעשי מה שאת יכולה.
חופש תקבלי אחרי שתסיימי לעבוד. למה את חושבת שכאדם בוגר ועצמאי יהיה לך חופש? מצטערת לפוצץ לך את הבועה, אבל לא יהיה לך.
מסכימה איתך שואלת השאלה
וחופש אמיתי קשה להשיג והוא לא צריך להיות מותנה בעבודה.
האמת שחופש זה עניין של הרגשה, של בחירה
וחופש אמיתי קשה להשיג והוא לא צריך להיות מותנה בעבודה.
האמת שחופש זה עניין של הרגשה, של בחירה
שואל השאלה:
למה שאני אסבול בלי שאני אמורה לסבול. כמה שטופת מוח את שאת מסכימה לעמוד לצדה של מערכת נוראית זו
למה שאני אסבול בלי שאני אמורה לסבול. כמה שטופת מוח את שאת מסכימה לעמוד לצדה של מערכת נוראית זו
אף אחד לא אמור לסבול.
אני לא שטופת מוח. אני ריאליסטית.
במדינה של 8 מיליון אנשים שצריכה כלכלה מתפקדת באמצעות אנשים שיגיעו ויעבדו בתפקידים שדורשים ידע מסוים
איך אוניברסיטה תדע לסנן את אלה שרק יבזבזו את המשאבים שלה לבין כאלה שבאמת יש להם מה שנחוץ שיכולים ללמוד את המקצוע
רק באמצעות משהו שיוכיח שהבן אדם למד ועשה משהו ועומד ברף מסוים.
והדבר הזה שיוכיח זה תעודה חתומה שאומרת שהנה הבן אדם למד 12 שנים אבל ביותר ספציפי האם יש לו את הידע הקודם הדרוש כדי להתחיל ללמוד את המקצוע. ולפי זה בודקים את הציון של המקצוע המתאים בתעודה
יש הרבה פישולים ודברים שניתנים לשיפור במערכת אבל בואי תנסי רגע לחשוב איך באמת יהיה אפשר לנהל מסה כזאת של אנשים ולהוציא את המשאבים המוגבלים על מי שבאמת מתאים
אם יש לך רעיון בהחלט טוב, תפני איתו למשרד לחינוך אני בטוחה שישמחו.
במדינה של 8 מיליון אנשים שצריכה כלכלה מתפקדת באמצעות אנשים שיגיעו ויעבדו בתפקידים שדורשים ידע מסוים
איך אוניברסיטה תדע לסנן את אלה שרק יבזבזו את המשאבים שלה לבין כאלה שבאמת יש להם מה שנחוץ שיכולים ללמוד את המקצוע
רק באמצעות משהו שיוכיח שהבן אדם למד ועשה משהו ועומד ברף מסוים.
והדבר הזה שיוכיח זה תעודה חתומה שאומרת שהנה הבן אדם למד 12 שנים אבל ביותר ספציפי האם יש לו את הידע הקודם הדרוש כדי להתחיל ללמוד את המקצוע. ולפי זה בודקים את הציון של המקצוע המתאים בתעודה
יש הרבה פישולים ודברים שניתנים לשיפור במערכת אבל בואי תנסי רגע לחשוב איך באמת יהיה אפשר לנהל מסה כזאת של אנשים ולהוציא את המשאבים המוגבלים על מי שבאמת מתאים
אם יש לך רעיון בהחלט טוב, תפני איתו למשרד לחינוך אני בטוחה שישמחו.
שואל השאלה:
את שטופת מוח לגמרי. המסגרות האלה הן שגויות והוכחה של חוכמה על פי מבחנים היא שגויה מהיסוד
את שטופת מוח לגמרי. המסגרות האלה הן שגויות והוכחה של חוכמה על פי מבחנים היא שגויה מהיסוד
אז בואי תגידי לי את איך עוד אפשר לבחון ידע של בן אדם
באמת אני שואלת. אם יש לך רעיון אז תגידי זה באמת מעניין
באמת אני שואלת. אם יש לך רעיון אז תגידי זה באמת מעניין
לפי מעשים?
לשאול אותו שאלות?
מבחנים לא מעידים על כלום חוץ מעל יכולת שינון
לשאול אותו שאלות?
מבחנים לא מעידים על כלום חוץ מעל יכולת שינון
שואל השאלה:
למה צריך לבחון ידע של בן אדם ולהפעיל עליו לחץ בגלל זה. ומבחנים עדיין שגויים מהיסוד ודרך נוראית שאפילו לא עובדת לבחינת ידע של בן אדם
למה צריך לבחון ידע של בן אדם ולהפעיל עליו לחץ בגלל זה. ומבחנים עדיין שגויים מהיסוד ודרך נוראית שאפילו לא עובדת לבחינת ידע של בן אדם
אוקי בואי נשאל את הבן אדם שאלות.. ניתן לו כמה שאלות שאם הוא יודע הוא צריך לדעת לענות עליהן לא? ניתן לו איזה שעתיים לענות על כמה שאלות נשמע סביר..
ולמה צריך לבחון ידע? איך עוד מעסיק או אוניברסיטה אמורה לדעת אם לקבל את הבן אדם או לא. למה שאני בתור מנהלת של נגיד.. חברה של רואי חשבון, אקבל בן אדם שאין לי מושג אם יש לו בכלל ידע בבנקאות והוצאות ומתמטיקה? מה הוא יתרום לי בחברה
ולמה צריך לבחון ידע? איך עוד מעסיק או אוניברסיטה אמורה לדעת אם לקבל את הבן אדם או לא. למה שאני בתור מנהלת של נגיד.. חברה של רואי חשבון, אקבל בן אדם שאין לי מושג אם יש לו בכלל ידע בבנקאות והוצאות ומתמטיקה? מה הוא יתרום לי בחברה
את יכולה תמיד לבדוק את זה, לשאול אותו שאלות
חוץ מזה שאם בן אדם בא לעבוד בעבודה מסוימת זה אומר שהוא כן רוצה לעבוד שם אז כנראה יש לו יכולות.
אם בן אדם רוצה להיות רואה חשבון, אבל הוא מודע לכך שהוא לא יודע מתמטיקה-הוא לא יגש לעבודה.
חוץ מזה שאם בן אדם בא לעבוד בעבודה מסוימת זה אומר שהוא כן רוצה לעבוד שם אז כנראה יש לו יכולות.
אם בן אדם רוצה להיות רואה חשבון, אבל הוא מודע לכך שהוא לא יודע מתמטיקה-הוא לא יגש לעבודה.
שואל השאלה:
אנחנו ממש חורגות מהנושא של השאלה,בתי ספר בלי קשר למה שנאמר בעימות הקטן שערכנו עדיין גורמים לילדים לסבל,הרגשה של אי חופש ומנסים לשלוט עליהם בלי שום זכות לעשות זו. לכל בן אדם אמורה להיות זכות על עצמו
אנחנו ממש חורגות מהנושא של השאלה,בתי ספר בלי קשר למה שנאמר בעימות הקטן שערכנו עדיין גורמים לילדים לסבל,הרגשה של אי חופש ומנסים לשלוט עליהם בלי שום זכות לעשות זו. לכל בן אדם אמורה להיות זכות על עצמו
זה באמת עצוב
blisters on my fingers זה שהוא רוצה לעבוד בחברה שלי אומר שהוא יידע לעשות את התפקיד שלו? לא, אני צריכה משהו שיוכיח לי שהבן אדם יודע מה שצריך לדעת כדי למלא את התפקיד
ולשואלת, זאת לא חריגה מהנושא. כן לבן אדם יש זכות להחליט על עצמו אבל בתי ספר באו לתת לך השכלה והם עושים את זה בצורה מסוימת. לחלק קשה יותר מאחרים אבל מה לעשות, לא כולנו נולדנו אותו הדבר. כמו שאמרתי אף אחד לא מכריח אותך ללכת לבית ספר אם תישארי בבית המאבטחים של הבית ספר לא יגררו אותך לשם. זה שאחר כך יהיו השלכות וזה יירשם שלא למדת את מה שהיית צריכה ללמוד זה באחריותך
ולשואלת, זאת לא חריגה מהנושא. כן לבן אדם יש זכות להחליט על עצמו אבל בתי ספר באו לתת לך השכלה והם עושים את זה בצורה מסוימת. לחלק קשה יותר מאחרים אבל מה לעשות, לא כולנו נולדנו אותו הדבר. כמו שאמרתי אף אחד לא מכריח אותך ללכת לבית ספר אם תישארי בבית המאבטחים של הבית ספר לא יגררו אותך לשם. זה שאחר כך יהיו השלכות וזה יירשם שלא למדת את מה שהיית צריכה ללמוד זה באחריותך
שואל השאלה:
אמא תגרור אותי לשם. אני חייבת ללכת. איך לעזאזל אין לך בעיה עם העובדה שזה פוגע באושר של בן אדם. היו לי אולי שלוש נסיונות התאבדות בגלל ההרגשה של אי החופש
אמא תגרור אותי לשם. אני חייבת ללכת. איך לעזאזל אין לך בעיה עם העובדה שזה פוגע באושר של בן אדם. היו לי אולי שלוש נסיונות התאבדות בגלל ההרגשה של אי החופש
מי קובע מה אני צריכה ללמוד? מי החליט? ומי נתן לו את הסמכות?
הוא יכול להוכיח לך את זה.
בתי ספר סתם נוצרו כדי להכין אותך למסגרות, להפוך אותך לצייתן. אין שום קשר ללמידה.תשאלי 90% ממי שסיים בית ספר, הם יגידו לך שהם שכחו את רוב החומר שנייה אחרי הבגרות. ככה זה כשדוחסים מידע בכח
הוא יכול להוכיח לך את זה.
בתי ספר סתם נוצרו כדי להכין אותך למסגרות, להפוך אותך לצייתן. אין שום קשר ללמידה.תשאלי 90% ממי שסיים בית ספר, הם יגידו לך שהם שכחו את רוב החומר שנייה אחרי הבגרות. ככה זה כשדוחסים מידע בכח
שואל השאלה:
אוקיי מי שזה לא יהיה תשלחי לי הודעה בפרטי פליז
אוקיי מי שזה לא יהיה תשלחי לי הודעה בפרטי פליז
כן אני גם שכחתי את רוב החומר אחרי שסיימתי בגרויות כי יותר לא התעסקתי בחומר הזה
וגם אני הייתי תחת לחץ עצום בזמן הבית ספר
ואני מצטערת אבל לנסות להתאבד בגלת לחץ של הלימודים זה... זה בחירה שלך בלבד ואני לא אגיד שזה באשמת הבית ספר
יש המון תכניות ופרויקטים לתלמידים מתקשים לא חסר
וגם אם לא נתנו לך ללכת לאחד מהם עדיין אפשר לעשות את מה שאת יכולה לעשות ולהשלים עם זה כי רק ככה את תנהלי את עצמך כמו שצריך, ולא לרדוף לציונים שאת לא יכולה להשיג.
ומי קבע מה צריך ללמוד ולהיבחן עליו? דרישות העבודה בעולם.
פעם כמעט כל בית ספר היה מלמד חקלאות ותפירה ודברים דומים
העולם משתנה, סוג העבודות הכי נדרשות משתנה ועל פי זה המקצועות שנלמדים בבית הספר משתנים.
וגם אני הייתי תחת לחץ עצום בזמן הבית ספר
ואני מצטערת אבל לנסות להתאבד בגלת לחץ של הלימודים זה... זה בחירה שלך בלבד ואני לא אגיד שזה באשמת הבית ספר
יש המון תכניות ופרויקטים לתלמידים מתקשים לא חסר
וגם אם לא נתנו לך ללכת לאחד מהם עדיין אפשר לעשות את מה שאת יכולה לעשות ולהשלים עם זה כי רק ככה את תנהלי את עצמך כמו שצריך, ולא לרדוף לציונים שאת לא יכולה להשיג.
ומי קבע מה צריך ללמוד ולהיבחן עליו? דרישות העבודה בעולם.
פעם כמעט כל בית ספר היה מלמד חקלאות ותפירה ודברים דומים
העולם משתנה, סוג העבודות הכי נדרשות משתנה ועל פי זה המקצועות שנלמדים בבית הספר משתנים.
שואל השאלה:
אני קיבלתי 90-100 בתעודה על כל המקצועות במחצית הזו
אני קיבלתי 90-100 בתעודה על כל המקצועות במחצית הזו
אז אם את רואה שלעמוד ברף הזה מלחיץ אותך עד לכדי כך שאת מנסה להתאבד
תשני את הגישה או שתורידי את הרף.
תשני את הגישה או שתורידי את הרף.
אני לא זוכרת כמה קיבלתי בכלל
שואל השאלה:
זה לא קשור ללעמוד ברף הזה בכלל זה פשוט קשור להרגשה של אי צדק וחוסר חופש
זה לא קשור ללעמוד ברף הזה בכלל זה פשוט קשור להרגשה של אי צדק וחוסר חופש
אבל זה תמיד ככה בחיים. גם כשתסיימי בית ספר ןתתגייסי גם שם לא יהיה לך את כל החופש שאת רוצה
ואחרי נצבא כשתתחילי לעבוד כם בעבודה לא יהיה לך את החופש שאת רוצה.
צריך להתרגל לעובדה שאת גדלה וכבר לא יהיה לך חופש וזמן פנוי כמו שהיה לך בגיל קטן יותר. אין מה לעשות.
ואחרי נצבא כשתתחילי לעבוד כם בעבודה לא יהיה לך את החופש שאת רוצה.
צריך להתרגל לעובדה שאת גדלה וכבר לא יהיה לך חופש וזמן פנוי כמו שהיה לך בגיל קטן יותר. אין מה לעשות.
שואל השאלה:
אפשר פשוט למות,הרבה יותר כיף לא
אפשר פשוט למות,הרבה יותר כיף לא
אני לא חושבת שנכון לקרוא לבית ספר "כלא", כי בכלא את לא יוצאת לטיולים, את לא לומדת ורוכשת השכלה.. מה שכן, לדעתי צריך לשנות את כל דרך החינוך. צריך לתת יותר חופש לתלמידים (מבחינת לבוש.. וגם להרפות מהם, אם הם לא רוצים לבוא לבית ספר יום כלשהו אז שלא יבואו.. וגם לא להוריד בציון על שמישהו לא רצה לצאת לטיול שנתי מסיבה מוצדקת.. וגם לא להכריח להציג דברים מול כולם.. וגם המערכות ארוכות מדי), יותר מוטיבציה, מורים שפויים יותר..
מסכים רק שהבעיה היא שהם לא כולאים אותך ולא לוקחים שום חופש
שואל השאלה:
הם כולאים ולוקחים
הם כולאים ולוקחים
סתם אני רוצה לציין משהו אחרון... להתמרמר על מערכת החינוך ועל חוסר הצדק שיש בעינייך לא כל כך יעזור לך. המערכת תישאר אותו דבר והשינוי יבוא מאוד באיטיות. אז אולי במקום לבכות באתר אינטרנט שכולאים אותך כאילו זה כלא ואין חופש ואין צדק (כאילו את לא זוכה ללכת כל יום הביתה ולהיות בחדר פרטי משלך ולהיות לבד. משהו שנגיד, לי, אין) תתחילי לעבוד על איך לסדר את סדר היום שלך ככה שתרגישי יותר טוב עם למידה ותעברי את תקופת בית הספר יותר בקלות.
יאללה די לבכות כולם. כולה בית ספר. לא טוב לכם תעברו לאחר!! עאלק כולאים ולוקחים את החופש אפשר לחשוב שאתה בצינוק ולא תצא החוצה. מי שלא טוב לו יום טוב לו!!
שואל השאלה:
אתם ככ מגעילים ושטופי מוח. אולי באמת כדאי למות ולקבל סוף סוף קצת הפסקה מהעולם הזה
אתם ככ מגעילים ושטופי מוח. אולי באמת כדאי למות ולקבל סוף סוף קצת הפסקה מהעולם הזה
אם את רוצה להתאבד בגלל כמה אנשים שלא מסכימים איתך... מה אני אגיד לך.
שואל השאלה:
אני רוצה להתאבד כי העולם הזה נוראי
אני רוצה להתאבד כי העולם הזה נוראי
העולם נוראי נטו בגלל הבית ספר או שיש עוד דברים שמציקים לך?
שואל השאלה:
יש עוד דברים
יש עוד דברים
רוצה לדבר על זה?