5 תשובות
אני אשכנזית אני ימנית קיצונית וחילונית
לא תמיד, המשפחה שלי אשכנזים והם חרדים ימנים קיצוניים.
בכל מקרה - באירופה הייתה יותר התבוללות והשכלה, אנשים נהיו הרבה פחות רוחניים. בארצות המזרח לעומת זאת הרוב נשארו דבקים בדת שלהם.
בכל מקרה - באירופה הייתה יותר התבוללות והשכלה, אנשים נהיו הרבה פחות רוחניים. בארצות המזרח לעומת זאת הרוב נשארו דבקים בדת שלהם.
כי בדרך כלל מי שחילוני רוצה שיהיה שלום כי מלמדים בבית ספר ערכים לקבל את כולם ( גם בבית)
מי שמסורתי או דתי לומד מהבית ספר ומהמשפחה שערבים לא צריכים להיות כאן
מי שמסורתי או דתי לומד מהבית ספר ומהמשפחה שערבים לא צריכים להיות כאן
מזרחי משני הצדדים ושמאלני.
אני מזרחית אני חילוניה מאמינה באלוהים
בלי שום צד פוליטי אני בעד שלום עם כולם ולהרוג מי שעושה בלאגן .
בלי שום צד פוליטי אני בעד שלום עם כולם ולהרוג מי שעושה בלאגן .
באותו הנושא: