18 תשובות
מברניקית?
אנונימי
לא
את יכולה להשקיע ולעלות. לפחות באנגלית, לא כולם בנויים למתמטיקה
את יכולה להשקיע ולעלות. לפחות באנגלית, לא כולם בנויים למתמטיקה
נע... מי אמר לך את השטויות האלו?
ממש לא
בכלל לא... יש לי חברות שהכל ב3 וזה סבבה לגמרי
אני כתבתי את הפוסט ואני אומרת לך שלא
אנונימית
לא. את ממש לא כישלון. הכל טוב. אפשר להשקיע ולעלות עם רצון רב.
לא!
די זה שאת לא חזקה במתמטיקה ואנגלית לא אומר שאת לא טובה בדברים אחרים.
באמת, אפשר להצליח בלי כל החרא הזה.
אמנות? שירה? ריקוד? היסטוריה? נגינה? משהו אחר? יש כל כך הרבה דברים אחרים שאת יכולה לעשות בחיים שלך.
די זה שאת לא חזקה במתמטיקה ואנגלית לא אומר שאת לא טובה בדברים אחרים.
באמת, אפשר להצליח בלי כל החרא הזה.
אמנות? שירה? ריקוד? היסטוריה? נגינה? משהו אחר? יש כל כך הרבה דברים אחרים שאת יכולה לעשות בחיים שלך.
ממש ממש לא. כל אחד ומה שהוא טוב בו.
ממש קשה לי
אני טובה בלשון ספרות ותנך וציור..
אני טובה בלשון ספרות ותנך וציור..
יופי!
אז מה לגבי אמנית? או סופרת? או עיתונאית?
יש כל כך הרבה אפשרויות
אז מה לגבי אמנית? או סופרת? או עיתונאית?
יש כל כך הרבה אפשרויות
כמות היחידות שלך לא בהכרח קשורה לאם את חכמה ו/או כשלון בניגוד למה שגורמים לך לחשוב.
השאלה היא תאכלס אם השקעת מספיק ורצית להיות חמש בהכל.. הציון הסופי שלי במתמטיקה 5 יח' היה 85 אחרי שלפני כל מבחן הייתי לומד עם שני חברים איזה 3-4 שעות לפחות כל יום, שבוע לפני המבחן עצמו. הייתי הולך לתגבורים של המורה שלי עם הרבה ילדים מהכיתה כל שבוע, ומנסה לעשות את השיעורי בית שלא תמיד הייתי מצליח. רק ככה הצלחתי בסוף לסיים עם ציון סבבה את המקצוע הזה.
הציונים בבית ספר זה לא באמת מדד למשהו כי רוב המקצועות זה נטו לשנן את מה שמכתיבים לך. אולי טיפ טיפה לחשוב.
המתמטיקה בתיכון זה כמעט נטו להציב בתבניות שלימדו אותך (ובתבנית אני מתכוון לכל פעולה אפשרית, גם חיבור זו סוג של תבנית, לוקחים שני מספרים, מחברים אותם ומקבלים מספר חדש) וגם את רוב הדברים שאתה יכול לפתור כבר ראית בצורה כזו או אחרת בחומר, אולי עם טויסט אחר. זה לא באמת מדד לחכמה, אני מודה שגם אני לא משהו בלהציב בתבניות..
ואנגלית זה פשוט שאלה של כמה את רואה אנגלית בחייך, קשה ללמוד שפה כשהיא לא מעניינת אותך ואת לא משתמשת בה, בצרפת בקושי יודעים אנגלית ובהרבה מדינות גם. השאלה היא אם השקעת מספיק זמן בשביל להצליח לפחות בחומר של התיכון.. זה המדד לאם את הצלחה או כשלון לדעתי.
לגבי מתמטיקה שוב, אחרי שראיתי חדו"א של המכללה שבה הייתי בעתודה, די הופתעתי, זה עולם אחר, זה עולם יותר מעניין, את מבינה למה את עושה את מה שאת עושה וזה נהיה מעניין. וכל הסטודנטים שהיו איתי התלהבו, ואף אחד מהם נראה לי לא אהב מתמטיקה כל כך לפני.. השיטת לימוד בבית ספר גם סוג של אשמה, תלמיד לא רוצה להשקיע כשהוא לא מתעניין כל כך בחומר ולא רואה סיבה גדולה להשקיע, אלא אם כן יש דחיפה ענקית בבית לציונים גבוהים (כמו שהיה לי)..
השאלה היא תאכלס אם השקעת מספיק ורצית להיות חמש בהכל.. הציון הסופי שלי במתמטיקה 5 יח' היה 85 אחרי שלפני כל מבחן הייתי לומד עם שני חברים איזה 3-4 שעות לפחות כל יום, שבוע לפני המבחן עצמו. הייתי הולך לתגבורים של המורה שלי עם הרבה ילדים מהכיתה כל שבוע, ומנסה לעשות את השיעורי בית שלא תמיד הייתי מצליח. רק ככה הצלחתי בסוף לסיים עם ציון סבבה את המקצוע הזה.
הציונים בבית ספר זה לא באמת מדד למשהו כי רוב המקצועות זה נטו לשנן את מה שמכתיבים לך. אולי טיפ טיפה לחשוב.
המתמטיקה בתיכון זה כמעט נטו להציב בתבניות שלימדו אותך (ובתבנית אני מתכוון לכל פעולה אפשרית, גם חיבור זו סוג של תבנית, לוקחים שני מספרים, מחברים אותם ומקבלים מספר חדש) וגם את רוב הדברים שאתה יכול לפתור כבר ראית בצורה כזו או אחרת בחומר, אולי עם טויסט אחר. זה לא באמת מדד לחכמה, אני מודה שגם אני לא משהו בלהציב בתבניות..
ואנגלית זה פשוט שאלה של כמה את רואה אנגלית בחייך, קשה ללמוד שפה כשהיא לא מעניינת אותך ואת לא משתמשת בה, בצרפת בקושי יודעים אנגלית ובהרבה מדינות גם. השאלה היא אם השקעת מספיק זמן בשביל להצליח לפחות בחומר של התיכון.. זה המדד לאם את הצלחה או כשלון לדעתי.
לגבי מתמטיקה שוב, אחרי שראיתי חדו"א של המכללה שבה הייתי בעתודה, די הופתעתי, זה עולם אחר, זה עולם יותר מעניין, את מבינה למה את עושה את מה שאת עושה וזה נהיה מעניין. וכל הסטודנטים שהיו איתי התלהבו, ואף אחד מהם נראה לי לא אהב מתמטיקה כל כך לפני.. השיטת לימוד בבית ספר גם סוג של אשמה, תלמיד לא רוצה להשקיע כשהוא לא מתעניין כל כך בחומר ולא רואה סיבה גדולה להשקיע, אלא אם כן יש דחיפה ענקית בבית לציונים גבוהים (כמו שהיה לי)..
אנונימי
לא
בבקשה תראי את הסרטון הזה עד הסוף:
https://www.youtube.com/watch?v=_yy9oz142pk
בבקשה תראי את הסרטון הזה עד הסוף:
https://www.youtube.com/watch?v=_yy9oz142pk
ברור שלא. מי מודד אנשים לפי ציונים?!
לא, בכלל לא.
את לא כישלון, לא משנה כמה יחידות את עושה ובמה. על כל מקרה, מציעה לך לנסות לעלות ל4 יח"ל באנגלית כדי לאפשר קבלה לאוניברסיטה.
את לא כישלון, לא משנה כמה יחידות את עושה ובמה. על כל מקרה, מציעה לך לנסות לעלות ל4 יח"ל באנגלית כדי לאפשר קבלה לאוניברסיטה.
אני 3 יחידות מתמטיקה ונכשל
אם כבר אני כישלון
אם כבר אני כישלון
לא. העיקר לקבל מינימום יחידות וזהו.
את לא כישלון ואם תחשבי על עצמך ככה את סתם תורידי מעצמך ולא תתני לעצמך להצליח.
מה שכן, את יכולה לשאוף ליותר. אם רצון, השקעה, התמדה, לא להיות עצלנים- כולם בכיף יכולים לעשות לפחות 4, לפחות במקצוע אחד.
נכון, לא לכולם מתאים מתמטיקה, לא כולם אוהבים או מצליחים וזה בסדר, אם את באמת רואה שאת מנסה ומנסה ולא הולך לך, זה בסדר לעשות 3, אבל אם מראש את מוותרת ואומרת לעצמך שאת עושה שלוש כי זה נראה לך קשה ולא תצליחי- את מורידה מעצמך ובעתיד תתחרטי.
אותו הדבר לגבי אנגלית. אנגלית זה חשוב ללמוד היום אי אפשר להסתדר בלי לדעת אנגלית.
תראי על עצמך מה יותר קל לך ללמוד ואת יותר מסוגלת לעלות ל4, אבל לפחות במקצוע אחד תנסי. בהצלחה, את מסוגלת.
מה שכן, את יכולה לשאוף ליותר. אם רצון, השקעה, התמדה, לא להיות עצלנים- כולם בכיף יכולים לעשות לפחות 4, לפחות במקצוע אחד.
נכון, לא לכולם מתאים מתמטיקה, לא כולם אוהבים או מצליחים וזה בסדר, אם את באמת רואה שאת מנסה ומנסה ולא הולך לך, זה בסדר לעשות 3, אבל אם מראש את מוותרת ואומרת לעצמך שאת עושה שלוש כי זה נראה לך קשה ולא תצליחי- את מורידה מעצמך ובעתיד תתחרטי.
אותו הדבר לגבי אנגלית. אנגלית זה חשוב ללמוד היום אי אפשר להסתדר בלי לדעת אנגלית.
תראי על עצמך מה יותר קל לך ללמוד ואת יותר מסוגלת לעלות ל4, אבל לפחות במקצוע אחד תנסי. בהצלחה, את מסוגלת.
אנונימית
באותו הנושא: