6 תשובות
כנראה באג באפליקציה, אם זה משהו שאת רוצה לברר, מבחינת עובר ושב, נראה לי שאפשר פשוט להתקשר, השעה 08:00, מאמינה שכבר יענו לך.
שואל השאלה:
מה זה עובר ושב
שואל השאלה:
אני אתמול פתחתי חשבון והביאו לי תשם ועשיתי סיסמא ואני לא מבינה למה זה אומר לי השירות אינו זמין כעת
תתקשרי לבנק ותבררי
יכול להיות שזה פשוט באג או שהם לא נותנים שירות בשעות האלו ותנסי בצהריים
את צריכה להזמין כספומט זה לא תוך יום מסתיים התהליך את צריכה להזמין כספומט או ויזה וקוד לכספומט..עכשיו מה שאת יכולה לעשות עם החשבון שלך זה רק ללכת לבנק כדי לשים שם כסף לא יותר מיזה..