5 תשובות
חלבונים ופחמימות(מיצי הלבלב מפרקים)
אבל היא כתבה מתפרק *בלבלב*. הלבלב מפריש מיצי עיכול לתריסריון, אבל בלבלב עצמו לא מתפרק שום דבר. ביולוגיה אני יודע מצוין וגם תחביר.
שואל השאלה:
מה התשובה?
מה התשובה?
חלבונים ופחמימות מתפרקים במיצי הלבלב.
^זה כן מתפרק.באיטרנט בכתבה:"הלבלב הוא בלוטה גדולה שנמצאת מאחורי הקיבה ומפרישה לחלל המעי מיצי עיכול. מיצי הלבלב חשובים לפירוק של חלבונים, של פחמימות ושל חומרים שומניים.
ללבלב תפקיד נוסף, שאינו קשור למערכת העיכול: הוא מפריש הורמונים, המשתתפים בוויסות של חילוף החומרים בגוף. ההורמון החשוב בהם הוא האינסולין, שתפקידו לווסת את ריכוז הסוכר בדם"
^זה כן מתפרק.באיטרנט בכתבה:"הלבלב הוא בלוטה גדולה שנמצאת מאחורי הקיבה ומפרישה לחלל המעי מיצי עיכול. מיצי הלבלב חשובים לפירוק של חלבונים, של פחמימות ושל חומרים שומניים.
ללבלב תפקיד נוסף, שאינו קשור למערכת העיכול: הוא מפריש הורמונים, המשתתפים בוויסות של חילוף החומרים בגוף. ההורמון החשוב בהם הוא האינסולין, שתפקידו לווסת את ריכוז הסוכר בדם"
שום דבר לא מתפרק בלבלב. הלבלב הוא לא איבר עיכול. הוא מפריש אנזימי עיכול, אבל המזון לא עובר דרכו.