7 תשובות
תרגישי גאה.
הצקת לכלבה הזאת כל כך הרבה עד שהיא ירדה לשפל.
מה פתאום. תהיי גאה. סתם אחת שלא מבינה על מה היא מדברת בכלל.
הלוואי שהיא תחסום אותי
מה כתבת לה?
אנונימית
לא ממש לא. דיווחתי על הפוסט שלה. לא מבינה כלום מהחיים שלה
אנונימית
מה רשמת לה?
מה רציני?