11 תשובות
מה התרגיל? (:
אנונימי
שיעורי קודקוד = נקודות קיצון. גוזרים את הפונקציה מציבים 0 בy ופותרים
לשיעור האיקס יש נוסחה, מינוס בי חלקי 2 איי ולחישוב הווי, מציבים את האיקס בפונקציה
איקס קודקוד- מינוס b חלקי 2 a
ווי קודקוד - הצבת האיקס בפונקציה
ווי קודקוד - הצבת האיקס בפונקציה
שואל השאלה:
f (x) = x2 - 6x + 8
g (x) = -x + 4
f (x) = x2 - 6x + 8
g (x) = -x + 4
אנונימית
אז זה - (-6) חלקי 2x2, זה ייתן לך את האיקס. לאחר מכן את מציבה את האיקס שקיבלת במשוואה. נניח שהאיקס הוא 0 סבבה? (הוא לא אפס, אל תבני על זה) אז:
2x0^2 -6x0 +8
אז הוואי הוא 8.
2x0^2 -6x0 +8
אז הוואי הוא 8.
3 x
1-. y
זה הקודקוד של אף איקס
1-. y
זה הקודקוד של אף איקס
בשביל למצוא את קודקוד הפרבולה בצורה קצת יותר ארוכה אבל בשבילי יותר מובנת ממה שכתבו מעלי זה קודם כל לחשוב נק' 0, ( נקודות חיתוך עם ציר x), בשביל לחשב אותן נציב אפס בy ונשתמש בפירוק לגורמים. לאחר שמצאנו נק' 0 נחבר אותם ונחלק בשתיים ומצאנו את x הקודקוד. ואז בשביל למצוא את y קודקוד ניקח את x קודקוד ונציב במשוואה
עכשיו אם נתנו לך גם פונקציה קווית סביר להניח שמבקשים ממך את הנקודה שהם נחתכות לא?
"בשביל למצוא את קודקוד הפרבולה בצורה קצת יותר ארוכה אבל בשבילי יותר מובנת ממה שכתבו מעלי זה קודם כל לחשוב נק' 0, נחבר אותם ונחלק בשתיים"
זו בדיוק המשמעות של הנוסחה -b/2a.
זו בדיוק המשמעות של הנוסחה -b/2a.
לאנכון, לפעמים יוצא שברים ואז קשה יותר לפתור וברוב המבחנים מבקשים גם למצוא את נק' האפס.
מה שאתה אומר זה קיצור דרך שכל מורה שונא.
מה שאתה אומר זה קיצור דרך שכל מורה שונא.
באותו הנושא: