6 תשובות
נורא? לא חושבת...
האקט עצמו כמעט ולא כואב, לפחות איך שזכור לי...
החלק הקשה בא אחר כך. יש לך צורך עז לרוקן את עצמך בשירותים שזה יכול להציק...
...
זה לא נוראי.
זה לא נעים, אבל זה לא נוראי, ואם הפנו אותך לזה, אז עדיף שתעשי את זה מאשר שתישארי במצב הנוכחי.

זה לא רציני, פשוט צריך להתאפק קצת, אבל את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי זה.
אין ממה לחשוש זה חויה
לא נוראי בכלל.
קצת לא נעים, אבל משתלם.
אנונימית
אומרים שזה לא כואב, רק קצת לא נעים.
הכל בסדר מכניסים לך ואחרי זה את כבר בקושי מרגישה
היי תקשיבי אני בידיוק בבית חולים אחרי ניתוח ועשיתי את זה זה לא כואב כלל פשוט זה פחות נעים שמישהו נוגע לך באזור האינטמי אבל אפשר לבקש שיחסו ושאמא שלך תהיה איצך זאת לא בעיה ... זה לא כואב כלל . תעשי את זה ואחרי 10 דלות כאבי בטן יתחילו לחלוף לך לגמרי כמו נס❤
באותו הנושא: