התחברות
הרשמה
איך אני כותבת "קצת מהיומולדת שלי" באנגלית? (היומולדת הייתה לפני כמה ימים)
18 במאי 2018, 15:26
כתיבה
יום הולדת
מתנות
2 תשובות
שואל השאלה:
a littel bit from my birthday זה תקין?
אנונימית
כדאי שתמחקי את הlittle
כ
כבר יותר מידיי זמן
באותו הנושא:
חייבת עזרה לעבודה באנגלית כנסו דחוף (איך אני כותבת את זה קצר)
איך אני כותבת באנגלית "שמתי את התמונה כדי שלא תחשבו שאני פדופילית"?
היי, איך אני כותבת לחברה באנגלית מזל טוב. תודה.
בפוטושופ cs5 זה מראה לי כיאלו הוא כותב אבל אני לא רואה כלום, אני כותבת באנגלית. איך מסדרים את זה?
איך אני כותבת למישהו שירגיש טוב באנגלית?
איך אני כותבת באנגלית "סליחה חבר, אני נשואה לדילן אובריין"?
אני רוצה להזמין שרוואל כזה של בוב מארלי מעלי אקספרס, איך אני כותבת את זה באנגלית?
אני מציירת/כותבת משפטים באיילנר על היד, יש לכם רעיונות למשפט קצר באנגלית או בעברית?
איך אני כותבת איילת באנגלית?
איך אני כותבת באנגלית "אני מסכימה איתך" ו- "זה נכון"?
ברכה יפה לסבתא ליומולד באנגלית?