12 תשובות
ברור מי היא
אני מאמינה שכן.
בגרות זה תמיד טוב שיהיה, אין סיבה שלא תעשה.
כן, במה היא שונה
כן מה שונה בה מילדים אחרים?!?
שואל השאלה:
לא שהיא שונה כי היא בקושי הולכת לבית ספר
אנונימית
כן
היא כנראה משלימה חומר
זה לא משנה.. בעיה שלה.
כן.. היא הולכת לבית ספר ולומדת כמו כולם.. היא פשוט צריכה להתמודד עם המון עומס.
פשוט היא לא יכולה לקחת סיכון שהעתיד שלה בטוח, תמיד צריך להשאיר את כל הדלתות פתוחות ליתר ביטחון
כן ברור
אנשים שאיתה בכיתה אמרו לי שכמעט לא רואים אותה בבית ספר
אני מרעננה רוצה אני ישאל בשבילך? חברים שלי איתה בכיתה הם אמרו לי פעם שהיא בקושי באה בכלל לבית ספר וכל מיני
אנונימי
ברור, בטח מורים פרטיים