3 תשובות
תאכלי משהו קטן ותבלעי אקמול (ההשפעה תהיה יותר טובה) ותשתי תה עם לימון/דבש/ג'ינג'ר..
טיפות לאף, תשתי משכך כאבים כלשהו-אדקס, נורפן
ולגבי הגרון תשתי תה עם לימון ותתני לגרון שלך לנוח. תרגיש טוב אהובה! (:
תקחי כדור מציצה (שכחתי מה השם של זה) בשביל הגרון.
תשתי מים וכדור נגד כאב ראש או נגד צינון אם יש לך.
ואולי תנסי גם ללכת לישון.
באותו הנושא: