7 תשובות
את צודקת לגמרי. זה כל כך נוראי ועצוב..
גורם לי לדכדוך כל יום.
גורם לי לדכדוך כל יום.
מסכימה שזה נורא
בהתחשב בזה שהנשיקה הראשונה שלי הייתה השנה ואני בת 17
והאמת אני לא סגורה שאפילו אז הייתי מוכנה
בהתחשב בזה שהנשיקה הראשונה שלי הייתה השנה ואני בת 17
והאמת אני לא סגורה שאפילו אז הייתי מוכנה
שהיום הכל גלוי. אם היה פעם גם אינטרנט, ותכנים שיש בטלוויזיה זה היה ככה גם אז.
לא אוהבת את המהירות הזאת, אבל שכל אחד יעשה מה שמתאים לו
לא אוהבת את המהירות הזאת, אבל שכל אחד יעשה מה שמתאים לו
עניין של חינוך בעיקר אבל היום זה לא תלוי רק בזה. מרוב שילדים היום חשופים להכל, למי שאין אופי חזק בשניה יכול להגרר. רק כדי להרגיש שייך, להרגיש משהו בין כולם. עצוב, אבל זו המציאות
אני חושבת שזה עצוב כמה השפעהיש לאינטרנט ולרשתות החברתיות הקטע הזה. הכל חשוף בגלל האינטרנט, ואין הגבלה רצינית.
זה תמיד היה פשוט באינטרנט יש יותר אופציות לראות את זה
תמיד יהיו ילדות זולות בגילאים כאלה.
רק בגלל האינטרנט אז זה ידוע יותר.
לאנשים שבגיל 12 לא אכפת לנגוע בתחת אחד של השני לא יהיה להם אכפת להזדיין בגיל 14.
זה הכל החינוך של ההורים.
רק בגלל האינטרנט אז זה ידוע יותר.
לאנשים שבגיל 12 לא אכפת לנגוע בתחת אחד של השני לא יהיה להם אכפת להזדיין בגיל 14.
זה הכל החינוך של ההורים.
באותו הנושא: