17 תשובות
הרבה
הוו, הרבה:)
יותר מידי
הייתי מהמרת על כמה עשרות
הורידו לי 8 נקודות אמינות 5 על ספאם 1 על זה שניסיתי להסביר בציניות ועוד אחד שפשוט הגדרתי מה היה המשפט יצאתי בזול
מישהו מוכן להסביר לי מה קורה?! מה זאת המחאה הזאת למה היא נכתבה בכלל ולמה אנשים פה נחסמים
בטח זאת שהעלתה את זה



עריכה:
שיט מחקו את זה! אמאלה מפחידים.. מסכנה..
שואל השאלה:
עכשיו אותם משתמשים שנחסמו לא יוכלו להתקבל לנאמנות בשנה הקרובה אם ירצו.. זה די משחק טוב לנאמנים הנוכחים.
אני לא הייתי פעילה במשך 5 חודשים נחשב?
לא יודעת כמה, אבל אני אחת מהם, בלי שום סיבה נחסמתי
הייתי, עכשיו כבר לא
מה נחסמת ל5 דקות?
זה מינימום ל24 שעות
אנונימית
אולי נחסמה מזמן.
יותר מידי ):
רודפי צדק נחסמו למען עשיית צדק
זה כמו מלחמה אה? חחח