6 תשובות
גם אני
גם אני אהבתי
אני גם אוהבת הוא מגניב
גם אני, אתר טוב.
הוא יפה וממש נוח הרבה יותר טוב מהקודם
לא אהבתי בשביל זה יש את האפליקציה
למה להרוס את האתר
למה להרוס את האתר
באותו הנושא: