21 תשובות
נכון באמת יוצא להם הפוך
שלא יגעו בזה כבר כל דבר חדש שהם מוסיפים רק מחמיר את המצב
בטלפון זה עוד נראה לי סבבה,
אבל כשאני במחשב אני הולכת לאיבוד באתר הזה.
תחזירו לעיצוב הקודם!
ואל תיגעו באתר!
את צודקת.
אין לך מושג כמה שאת צודקת
והקטע הזה שלא עונים בצור קשר כאילו אז למה בכלל הקמתם דף כזה? כדי לדבר לאוויר?
המערכת עצמה לא שמה עלינו בכלל.
רק אם אנחנו מקללים או משהו אז נזכרים לחסום אותנו,
אבל אם אנחנו פונים אליהם בשביל דברים אחרים אז מה פתאום לענות לנו, כואב להם מדי.
אולי תסתכלו על זה באווירה חיובית? אנשי סטיפס מנסים שהאתר יהיה נוח לכולם. תאמינו לי שהם לא רוצים ברעתכם אז אולי מספיק להתלונן?
נכון
גם אני לא מבינה את הקטע שאם אני רוצה שימחקו לי שאלה ומדווחת עליה לא מוחקים ואז כדי שימחקו אני צריכה לשנות את השם ומוחקים על שאלה ללא מהות ומורידים מהאמינות
כאילו למה להוריד מהאמינות עבדתי קשה בשביל זה
מור כהן,
הם לא עושים פה שום דבר שהוא לטובתנו.
להפך,
כל עיצוב חדש שהם עושים לאתר רק מחמיר את הגלישה שלנו פה.
למה עשיתם כאילו אפליקצייה לאתר אם אתם גם ככה משנים גם במחשב וגם באינטרנט את האתר לכמו באפליקצייה?
סתם אטימות של הצוות.
ויורשה לי לציין שגם אני רציתי שימחקו לי שאלה,
וכשמחקו לי אותה הורידו לי גם מהאמינות.
אני חושבת שהשדרוג היה צריך להישאר באפילקציה בלבד
לא הין צריכים לשנות את האתר גם אני אהבתי אןתו ...
מסכימה איתך.
בסופו של דבר האתר הזה הוא בשביל הגולשים, בקצב הזה בקושי ישארו פה משתמשים.
נענה באמצעות משל:
דמיינו שאתם בבית משלכם, הוא לא מושלם, הוא מיושן וקצת מוזר, אבל זה הבית שלכם ונחמד לכם ונעים לכם בו ואתם אוהבים אותו...

יום אחד בלי רשותכם ובלי שביקשתם, מעבירים אתכם לבית חדש, שהוא הרבה יותר טוב מהבית הקודם שלכם, אבל הוא לא הבית שלכם... ואהבתם את הבית הישן!

כעת התגובה המידית תהיה לרצות לחזור לבית הקודם, זה טבעי והגיוני אבל הבית הקודם איננו ויש לכם רק את הבית החדש.

אבל... ייתכן ואחר כמה שבועות תתחילו להכיר את הבית החדש, ולגלות שהוא בעצם הרבה יותר טוב מהבית הקודם, ולאט לאט הוא יפוך להיות הבית שלכם. ובדיעבד לא תבינו בכלל איך הצלחתם לחיות בנוחות בבית הישן והמוזר שהיה לכם.

שום דבר בעיצוב החדש לא נעשה בטעות או במקרה, במשך למעלה משנה פיתחנו עבורכם סביבה חדשה ומתקדמת שמתאימה לשנת 2018, אתם דור העתיד, ולא מגיע לכם מערכת שנכתבה בעבר (שינוי העיצוב המשמעותי האחרון היה לפני 10 שנים). מגיע לכם הרבה יותר מזה ואנחנו עובדים קשה כדי לתת לכם פלטפורמה שתעצים אתכם ותיתן לכם במה מתקדמת איכותית ושמכבדת את הקהילה האיכותית והמיוחדת שנוצרה פה.

מובן לנו שיש הרבה מכם רוצים לחזור אחורה לישן ולמוכר, זה מובן בחלט וציפינו לקבל תגובות כאלו, לוקח זמן להתרגל לשינויים ולחידושים, אבל אנחנו מזמינים אתכם לחקור ולגלות את סטיפס החדש, ועם הזמן אתם תגלו גם את היתרונות הרבים שיש לסביבה הזו, על פני הסביבה המיושנת, וכמו במשל שכתבתנו בתחילת התשובה, אנחנו מאמינים שבסוף תעריכו גם את הסביבה החדשה ולא תבינו בכלל איך הסתדרתם עם הסביבה הישנה.
מערכת סטיפס
שואל השאלה:
מערכת סטיפס סבבה שעניתם אחלה אבל המשל הנחמד שלכם לא עוזר. נכון אחרי כל עדכון כולם מתלוננים ואחרי כמה שבועות זה נרגע ומתרגלים אבל מעדכון לעדכון זה כבר נהיה יותר גרוע, בסוף באמת יעזבו יותר ויותר וגם תקשיבו זה שמשתמשים מתרגלים זה לא אומר שהעדכון הזה טוב להם זה פשוט אומר שאין ברירה. למה שלא תשפרו את האתר לפי מה שמשתמשים מציעים? אל תעשו עכשיו מה שאנחנו אומרים כאילו אנחנו מנהלי האתר אבל גם אל תעשו גרוע. אני שוב חוזרת, נכון שבכל עדכון מתרגלים אבל כל עדכון נהיה רע יותר מהקודם מפעם לפעם ובסוף זה יתפוצץ ומלא יפרשו. תסתכלו על האתר לפני 4 שנים בערך היה כאן מפוצץ וכל תשובה קיבלה מענה תוך שנייה והיה כאן מלא משתמשים ויותר פעילות והיום יחסית לפעם האתר נחשב ריק, זה לא אומר לכם משהו? ברצינות.
אנונימית
אני חושבת שאתם חייבים להפסיק להתלונן
הם לא באמת רוצים להזיק לאתר הם רק רוצים לשפר אותו, אז אולי לא יוצא להם מושלם אבל אתם חייבים להפסיק לצאת על העיצוב ולהאשים אותם, כשאתם עושים מבחן ואתם מנסים לעשות אותו הכי טוב שאפשר אבל בסוף חא מצליחים אתם לא רוצים שיצאו עליכם נכון?
אני אישית אהבתי את העיצוב ואפשר לבוא בטוב במקום לצאת עליהם
למערכת סטיפס -
אומרים אתכם* ולא אותכם.
ולשואלת השאלה
אני איתך לגמרי ב100%. אני הולכת לאיבוד באתר כל פעם שאני נכנסת אליו
עיצוב זוועתי שאם כולנו נתנגד לקיומו יירד מהמחשב ונוכל לגלוש שוב באופן נורמלי.
פתחו עצומה בנושא העיצוב, תשתפו אותה ותחתמו עליה.
רק כך נוכל לחזור לגלישה נוחה באתר
דווקא העיצוב נחמד ומהיר יותר, פשוט צריך להתרגל כמו שהתרגלנו לנעצים ולזה שחיברו בין המבוגרים לנוער
מסכימה. העיצוב ממש לא נוח ואני בכלל לא הבנתי איך שואלים שאלה. (חח מי שיגיד לי מלך/מלכה).
וגם בקטע של מערכת סטיפס. גם אותי זה מעצבן שהם לא עונים אני מלא זמן מנסה לפנות אליהם בגלל איזה נאמן מעצבן שכל הזמן מוחק לי את הכינויי וגם מוריד אמינות. (מה הבעיה ב"אני מלכת המאדים באזינגה לפחות תסביר חח)
^את הולכת לעמוד של השאלות ויש שם כזה כפתור כחול למטה כמו בווצאפ את לוחצת ושואלת שאלה
תמיד אנחנו מתלוננים ואז מתרגלי ומבקשים להחזיר למה שהתלוננו עליו לפני, זהו שינו אין מה לעשות יותר..
מה שנשאר לנו עכשיו להגיד תודה וללמוד להשתמש באתר ככה
העיצוב עצמו סבבה והכל, אבל אני סופר הולכת לאיבוד פה!
אני לא נגד חידושים, אבל זה כבר מוגזם!
אני מעדיפה את האתר הישן!
לא אכפת לי שזה עיצוב מלפני 10 שנים!
אותי ממש מעצבן שכדי להגיע לדוגמה לעמוד הראשי אני צריכה לעבור בין כל השאלות שנכנסתי אליהן ...לא הבנתי תקטע של זה. לדעתי הממשק של העיצוב הקודם היה הרבה יותר מובן ונוח