3 תשובות
הבדל יש אבל לא הייתי אומרת משמעותי. היה לי די קשה בגלל המיתרים, באקוסטית הם ממש הכאיבו לי תוך זמן קצר. צריך ללחוץ טיפה יותר חזק כדי שיצא צליל סבבה, חוץ מזה לא הייתי אומרת שזה הרבה יותר קשה.
ולא הייתי משקיעה מעל 1000 כי זה פשוט לא התקציב שלי, קניתי אחת ב800 והיא ממש אחלה בשבילי, מה שחשוב זה החברה.
שואל השאלה:
וואי איפה מצאת ב800
אנונימית
כלי זמר. פשוט תלכי לחנות ונסי שם את הגיטרות, תראי מה שהכי מתאים לך וכמובן תעזרי בהמלצות של המוכרים, תוודאי שהגיטרה לא כבדה לך מידי ושהצליל שלה נשמע טוב.