התחברות
הרשמה
קטילה ל: יעשו לי יותר ממך פוזות
22 במאי 2018, 10:48
קטילות
ירידות
תשובה אחת
אליי לפחות מתייחסים, זה אומר שאני חשובה. ובנוגע אלייך, מישהו בכלל מכיר את השם שלך ?
י
יש לה צירים, ציר x או y?
באותו הנושא:
קטילה ל"וואי את פשוט מזעזעת ביותר"?
קטילה לאם היה לך עיניים כחולות היית יפה יותר?
איזו קטילה יש ל"בואי נעבור לוואצאפ יותר נוח שם"?
כשאני מצטלמת אז אין לי פוזות לעשות ואני יוצאת מכוערת, איזה פוזות אתם עושים ואיך להיות יותר פוטגנית ולא לצאת שמנה? (אני לא שמנה!)
קטילה ל- "טוב יאללה לכי לא צריך עושה פוזות"
קטילה ל "למה את מצטלמת תמיד באותן הפוזות? "
קטילה ל"איזה חמוד אתה, אנחנו צריכים לדבר יותר"?
אפשר קטילה לקטילה על בקשת קטילה לקטילה על בקשת קטילה?
קטילה ל"יא נעל"? דחוף ביותר
קטילה ל: "טוב יאללה לכי לא צריך עוששה פוזות"
קטילה ל: "מזה לא תעשה יעשו יותר ממך"