3 תשובות
הייתי מציע שתלמדי , אם זה קל בשבילך ואת קולטת מהר תלמדי עכשיו כדי שלא תהיי מופתעת בבחינה (: בהצלחה !!!
שואל השאלה:
לא הבנת
למדתי פשוט לא פתרתי בגרויות קודמות
פתרתי רק מהספר כי לדעתי הבגרויות קלות יותר
אנונימית
חחח אין בזה משהו רע . ( העיקר שעברת על כל הנושאים כראוי ) .