3 תשובות
הייתי מציע שתלמדי , אם זה קל בשבילך ואת קולטת מהר תלמדי עכשיו כדי שלא תהיי מופתעת בבחינה (: בהצלחה !!!
שואל השאלה:
לא הבנת
למדתי פשוט לא פתרתי בגרויות קודמות
פתרתי רק מהספר כי לדעתי הבגרויות קלות יותר
לא הבנת
למדתי פשוט לא פתרתי בגרויות קודמות
פתרתי רק מהספר כי לדעתי הבגרויות קלות יותר
אנונימית
חחח אין בזה משהו רע . ( העיקר שעברת על כל הנושאים כראוי ) .
באותו הנושא: