5 תשובות
אני שומעת אפוקליפסה חח
ואני משחקת פעם ב.. בסוני הזה אבל אין לי מושג בזה בכלל וזה גם במשחק אחד
ואני משחקת פעם ב.. בסוני הזה אבל אין לי מושג בזה בכלל וזה גם במשחק אחד
אניי
שואל השאלה:
מה את?
מה את?
אנונימי
בגלל אח שלי שומעת אפוקליפסה.
וסוני אף אחד לא מוכן ללמד אותי. (ילדת נזק)
וסוני אף אחד לא מוכן ללמד אותי. (ילדת נזק)
שומעת אפוקליפסה
ושירים גאוניים יש להם!
ושירים גאוניים יש להם!
באותו הנושא: