3 תשובות
כל הסיפור של החתונה זה כל כך מרגש, כל רגע קטן שם זה הדבר הכי יפה שקורה לזוג
לא מרגש אותי יותר מדי
לדעתי זה הרגע אחרי שמכריזים שהם בעל ואישה והם מתנשקים (ואם פה ביהדות אז שובר את הכוס) ואז כולם מוחאים כפיים והחתן והכלה מסתכלים אחד על השנייה
אנונימית