7 תשובות
כן, אפשר לעשות בלי קשר להתנדבות בבית ספר וזה מגיל 15 אפשר להתחיל
יש לרוב בכל עיר בקיץ, אם אין אצלך אז עדיך שתחכי שיהיה או שתלכי לעיר קרובה, אני אישית חושבת שעדיך שתחכי כי זה לפעמים סתם סיוט ללכת עד לעיר מסויימת רק בשביל ללמוד בחופש ולחזור..
שואל השאלה:
אין לי בעיה ללמוד במקום אחר כי אני עכשיו מסיימת כיתה י ובגלל זה לא מסכימים להכניס אותי כי הקורס אמור להיות בתחנה אצלנו למסיימי ט אבל הקטע הוא שהגיל שלי אני בגיל של ט ויש כאלה שאפילו יותר גדולים ממני והם בט
אנונימית
ברור שיתנו לך! לא נותנים רק למי שכיתה ט
שואל השאלה:
אצלנו כן כי יש את הקטע החדש הזה של קורס פרחים ושנותנים רק לכיתות ט
אנונימית
אפשר כן.אני עכשיו באמצע קורס ואפשר מגיל 15.
קחי בחשבון שזה ייקח לך את כל החופש
שואל השאלה:
איפה אפשר באיזה תחנה?
אנונימית
איפה את גרה?צריך להיותבעיר שלך..
לי יש בעיר