3 תשובות
אני פה אם תצטרכי משהו
היי, אני פה את יכולה לדבר איתי מתי שתרצי
קשה לעבור את זה לבד ואם אין אפשרות לעזרה מבחוץ אז תמיד נחמד שיש עם מי לדבר
את יותר ממוזמנת לפנות אליי בפרטי, אולי אוכל לעזור
הכי חשוב שלא תוותרי, יש לך אנשים שאוהבים אותך ואת חשובה להם