12 תשובות
אצלנו זה ברביעי.
כן מזמן לפני איזה חודש
ביום רביעי ועוד לא התחלתי ללמוד חחח
קיבלתם את המיצב בחזרה
לא, בחמישי
תוכל לצלם לנו ולשלוח
לא קיבלתי כי זה חיצוני..
יש לי את הפנימי אבל זה שאלות אחרות בכל בית ספר
אתה יכול לשלול לי את הפנימי בכל זאת
תודה רבה
אצלנו ביום רביעי
לא עוד לא התחלתי ללמוד..
שואל השאלה:
יש בתי ספר שעשו את זה כבר
התאמנת כבר?
אנונימית
ביום רביעי