3 תשובות
אני עושה אותו בחמישי
את?
את?
הכיתה שלי עשתה אותו במחשב, אין לי מושג אם אלה אותן שאלות. במה שהיה לי צריך להתמקד בחומר של כיתה ז על המודל החלקיקי וכל זה ואוריינות מדעית בעיקר. 90 אחוז שיהיה לך מיצב שונה.
עושה אותו יום חמישי
באותו הנושא: