9 תשובות
אה... חצי חצי
סבבה! איך לך?
יחסית בסדר
הבעיית תנועה הלכה לי ממש נורא
גם הגימאוטריה לא משהו
הבעיית תנועה הלכה לי ממש נורא
גם הגימאוטריה לא משהו
שואל השאלה:
הלך לי ממש טוב משום מה 0_0
הלך לי ממש טוב משום מה 0_0
איזה הקבצה אתם?
שואל השאלה:
א
א
אתם זוכרים חלק מהשאלות?
לא סיימתי הכל בזמן אבל נתנו לי להמשיך. יחסית למישהי שלא התאמנה בכלל הלך לי די טוב
באותו הנושא: