9 תשובות
אה... חצי חצי
סבבה! איך לך?
יחסית בסדר
הבעיית תנועה הלכה לי ממש נורא
גם הגימאוטריה לא משהו
שואל השאלה:
הלך לי ממש טוב משום מה 0_0
איזה הקבצה אתם?
שואל השאלה:
א
אתם זוכרים חלק מהשאלות?
לא סיימתי הכל בזמן אבל נתנו לי להמשיך. יחסית למישהי שלא התאמנה בכלל הלך לי די טוב