7 תשובות
הים ביני ובינך
ראי אדמה
ישנה בחיק ילדות
לבדי
שיר אימי והנחל
הים ביני ובינך
לבי במזרח
רק על עצמי
גם השירים של ביאליק יפים בעיני אבל אני אוהבת יותר שירים אחרים שלו ופחות אלו שבתוכנית הלימודים
האומנם
פגישה חצי פגישה
פגישה חצי פגישה
הים ביני ובינך