16 תשובות
נטע אלחמיסטר הצימוק?
למה נטע אלחימיסטר לא יפה כמו גל גדות? אה נכון הן בנות אדם שונות
שואל השאלה:
הרזה עם פנים יפות
אנונימית
כי את יפה יותר
גנים

אבל תכלס היא לא יפה
היא לא יפה
נטע מי?
מה שאני שואלת את עצמי בכל בוקר
אחותי... היא אפילו לא יפה. יש לה רק גוף יפה וריסים פצצה. הפנים שלה נראות כמו פאקינג צימוק.
צודקת, היא יפה.
וגם את יפה, אפילו אם את לא יפה כמוה את עדיין יפה.
ברגע שתרגישי ביטחון עם עצמך את לא תשווי את עצמך לבנות אחרות, הכל עניין של אהבה עצמית
את יפה כמו נטע ברזילי
אנונימית
כל אחד שונה זה לא תלוי בך זה תלוי בגנים שקיבלת מההורים סבים ואפילו יותר רחוק הגנים האלה בונים את הדי אן איי שלך מה שקובע איך הגוף והפרצוף שלך ייבנו
היא יפה
כל אחד והגנים שלו
אבל אני בטוחה שאת לא פחות יפה ממנה
תקשיבי אני גם חשבתי שבהתחלה היא יפה..אני התעמקתי בפנים שלה ומעכשיו את יודעת מה היא מזכירה לי?עכבר..סורי היא לא יפה,אף גדול מאוד מכוער שפתיים מצוקמקות כאלה וצורת עניים מפחידה וגם המבנה פנים שלה מוזרת.היא רק גוף(שגם אני לא אוהבת את הסגנון גוף שלה)
כי החיים קשים.